מעוניינים לדעת מהו ייעוץ כלכלי, ובמה הוא יכול לעזור לעסק שלכם? קראו את המאמר

מה בין יעוץ כלכלי ובין עריכת יפוי כח מתמשך?

ד"ר תמיר לוי - ייעוץ כלכלי, פיננסי ואקטוארי

יפוי כח מתמשך יכול לערוך רק עו”ד יפוי כח מתמשך, קרי רק עורך דין אשר עבר הכשרה בנושא עריכת יפוי מתמשך.

יעוץ כלכלי, לעומת זאת, ניתן על ידי כלכלן. היעוץ הכלכלי הינו יעוץ שנועד לעזור ליחידה כלכלית מסויימת להבין איך ניתן להשיג מטרה מסויימת, ולבחון עבורו את המשמעות הכלכלית של פעולה מסוימת. כך למשל – יעוץ כלכלי יכול להינתן לחברה, המעוניינת לבחון איך לשפר את התוצאות העסקיות שלה, או לאדם אשר מעוניין להבין איך עליו להתנהל, מבחינה כלכלית, כדי להשיג מטרה כלכלית מסויימת, כדוגמת כמה עליו לחסוך כל חודש על מנת שיוכל לממן בעוד מספר שנים רכישת בית.

אז מה, אם כן, יכול להיות הקשר בין עריכת יפוי כח מתמשך, ובין יעוץ כלכלי? עריכת יפוי כח מתמשך ויעוץ כלכלי הינם, לכאורה, שייכים לשני תחומים מקבילים, שאינם נפגשים. האחד מתחום המשפט, והשני ממדע הכלכלה. זאת רק לכאורה.

לכאורה – וזאת מסיבה פשוטה. בעת עריכת יפוי הכח המתמשך על עורך הדין להגדיר, בין היתר, סוגיות כלכליות וכספיות שונות, הכרוכות בעריכת יפוי הכח המתמשך. סוגיות אלה יכולות להיות, למשל, סוגיות כלכליות הקשורות לטיפול בכלל הנכסים של עורך יפוי הכח המתמשך, הכספים בבעלות ממנה יפוי הכח המתמשך והתחייבויותיו של המחליט לערוך יפוי כח מתמשך. סוגיות כלכליות יכולות להיות כדוגמת השאלה – מהו הסכום לו יזדקק עורך יפוי הכח המתמשך לאחר הפעלתו?

אתם מוזמנים לפנות אלינו על מנת לקבל יעוץ כלכלי בעת עריכת יפוי כח מתמשך, וזאת על מנת לבחון את מלוא המשמעויות הכלכליות של עריכת יפוי הכח המתמשך.

ליעוץ חינם בנושא סוגיות כלכליות שיש לשלב בייפוי כוח מתמשך – פנו אלינו.

תגובה אחת

  • דני

    מסכים עם כל מילה. כל הנושא של השפעות כלכליות על ייפוי כוח מתמשך מאד חשוב, ואף אחד לא מדבר עליו

Comments are closed.



תגובה אחת

  • דני

    מסכים עם כל מילה. כל הנושא של השפעות כלכליות על ייפוי כוח מתמשך מאד חשוב, ואף אחד לא מדבר עליו

Comments are closed.